Beoordelingen van Sushi Station Breda

Recente recensies

5.0
Rob
gisteren

Was heerlijk. Snel geleverd ook. Dank!

Lisa
gisteren

Wat een geweldige tent! Hebben goed rekening gehouden met de allergie! Wat een heerlijk sushi. Zelden zo goed thuis sushi gegeten.

Anne
25 november 2021

De opmaak en de service zijn prima maar de smaak matig. Al bij verschillende sushiverkooppunten besteld en i.v.m. leuke actie ditmaal gekozen voor Sushi Station. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Solveiga
22 november 2021
Daphne Huiskes
21 november 2021

Prima sushi en de warme gerechten waren ook lekker . Niks mis mee

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amber
21 november 2021

Lekkere sushi en vriendelijke bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Floor
21 november 2021

Lekkere sushi en mooi op tijd bezorgd!

Eva
20 november 2021

Heerlijke sushi, goede prijs voor een goede hoeveelheid erg mooie rolls

Wendy
20 november 2021

Lekkere sushi, veel variatie en niet duur. Wij hadden de sushi loverbox voor slechts €29,95. De ebi crunch roll is een aanrader.

Reactie van Sushi Station

Fijn om te horen dat u onze sushi lekker vond!

Christl
20 november 2021

Geen slechte maar ook nie perse goede sushi , kleine garnaal stukjes in de rolls en veel dezelfde smaak .

Reactie van Sushi Station

Bedankt voor uw beoordeling

Nick
19 november 2021

Het eten was erg smaakvol. Bezorging niet oké. Hadden 18.15u bezorg tijd aangegeven, echter was er al om 17.50u. Wat als wij nog niet thuis waren geweest? Weinig eten voor € 37,50. Toch maar weer Mr. sushi.

Reactie van Sushi Station

Hallo Nick, bedankt voor uw reactie. Na uw reactie hebben wij intern overlegd en onze bezorger aangemerkt en hij is inmiddels elders gaan werken ( bezorging ). Wij zullen er meer opletten en excuses voor het ongemak. Team Sushi Station Breda.

Arnaud de Klerk
19 november 2021

https://www.eet.nu/recensies/1815006 Karige hoeveelheden voor de prijs, zeker de domburi. Tataki zou geroosterd moeten zijn, maar 0 karamellisatie. Smaken op zich OK.

Gerda
19 november 2021

Zag er heel mooi uit en smaakte heerlijk!

Reactie van Sushi Station

We zijn blij dat u genoten heeft van ons eten!

Fannity Lamse
18 november 2021

Het was heerlijk

Reactie van Sushi Station

Heel erg bedankt !! :)

Thomas
17 november 2021

Toen ik mijn bestelling deed vroeg ik of alle rolls waar garnaal in zit uit een combibox konden worden ingewisseld voor kip aangezien ik allergisch ben. Ook vroeg ik of de zalm maki in een box kon worden ingewisseld voor komkommer maki. Over mijn opmerkingen werd niet moeilijk gedaan en er werd ook nog netjes gevraagd of alles naar mijn wens was. Overigens was het ook erg lekker! Zeker aan te raden.

Reactie van Sushi Station

Dank u wel voor uw reactie, fijn om dat te horen !! En hopelijk tot snel :)

Lopez
15 november 2021
Reactie van Sushi Station

dank u wel :) !

Samirah Kleijngeld
15 november 2021
Reactie van Sushi Station

Heel erg bedankt !

C. v. Tilburg
14 november 2021

Ik had bij mijn bestelling alleen aangegeven 'geen wasabi en geen chopsticks', maar er was ook geen soja saus en gember meegeleverd. Ik kon op de website ook nergens contact informatie zoals een e-mail adres of telefoon nummer vinden om dit door te geven.

Reactie van Sushi Station

Dank u wel voor uw reactie ! Excuses voor het ongemak, ik zal er voortaan beter opletten :) Op dit moment hebben we nog geen bedrijfstelefoon. maar u kunt ons mailen 'sushistation.breda"gmail.com' nogmaals excuses en erg bedankt voor uw reactie :) Met vriendelijke groet, Jennifer

Ouweland
14 november 2021

Heerlijke Sushi...keurig netjes verzorgd. Wordt zeker vaker besteld..

Reactie van Sushi Station

Dank u vriendelijk :)

Flow
13 november 2021

Heel lekker en snelle bezorging

Reactie van Sushi Station

Dankuwel !!!

C van Hoof
12 november 2021

Lekkere sushi. Foutje in de bezorging maar keurig opgelost! Gaan zeker vaker bestellen.

Reactie van Sushi Station

Goed om dat te horen, heel erg bedankt !!!

Iris
12 november 2021

De sushi was echt heel lekker. Het smaakte heel erg vers. We hadden de bezorgtijd rond 20:15 en het was precies op tijd! Zeker voor herhaling vatbaar.

Reactie van Sushi Station

Top om dat te horen, dankjewel Iris !!

Haarselhorst
11 november 2021

Echt heerlijk vers. Top👍

Reactie van Sushi Station

Heel erg bedankt !!

Noortje
11 november 2021
Reactie van Sushi Station

Dank u wel !! :)